Perincian Kart


KeteranganAmaun
Penghantaran (sila pilih destinasi)


Pelanggan Brunei, Singapura & Thailand,
kami alukan mengambil pakej di negeri M'sia
yang bersempadan. 1-3 hari bekerja terima.

GST 6% diserapkan dalam harga.
TOTAL:

Sila buat pilihan checkout anda.
Data persendirian tidak diperlukan. Mudah membuat pesanan.

Hantar Pesanan Anda

Perincian anda disini tidak akan dipamerkan.

Ketika ini pesanan dropship.
Sila masukkan perincian PENERIMA pakej disini.
Masukkan perincian anda sebagai AGEN diruang disediakan.
Terima kasih.

Ruang dibawah untuk maklumat AGEN sahaja.
Sila masukkan mesej anda disini.
Sesalinan pesanan telah dihantar ke alamat emel anda. Sila semak inbox anda. Terima Kasih.
desain terbaru tudung instant aidiladha hari raya haji 2015 borong facebook

Testimoni Fans Tudung Artie Natasha

Tanpa fans siapalah kami. Di Artie Natasha kami sentiasa memastikan semua produk yang dikeluarkan boleh diperoleh & mampu dimiliki oleh semua peringkat umur tidak kira latarbelakang mahupun pendapatan.

Dengan cara ini, kami berharap setiap rekaan terbaru & trendy mampu memberikan kepelbagaian khusus untuk wanita muslimah masa kini.

Artie Natasha Kata Pengguna
...tudung awning pink terang tu... senang nak pakai ngan shawl *wink*...

Artie Natasha Kata Pengguna
Saya berkenan dengan tudung artie natasha ni... banyak desain baru...

Artie Natasha Kata Pengguna
...rabun mata nk memilih, nasib baik ada staff yg berikan pilihan yg tepat...

Artie Natasha Kata Pengguna
Wowww murahnya mcm tak percaya pulak... Yg ni kain dia jenis t-shirt kah?

Artie Natasha Kata Pengguna
...bila lelongan di booth dier... mak aii macam SINGA *wink*...

Artie Natasha Kata Pengguna
...Produk terbaru cantik sangat, pemiliknya anda akan jatuh cinta.. servis terbaik!!!

Artie Natasha Kata Pengguna
...Best in Malaysia!

Artie Natasha Kata Pengguna
...Barang sampai.. gud job Artie Natasha...

Artie Natasha Kata Pengguna
...lelaki pun boleh berniaga tudung... Artie Natasha memang terbaek lah!

Artie Natasha Kata Pengguna
...Yelar.. tak sampai sehari pun barang sampai.. nanti repeat order yew...

Artie Natasha Kata Pengguna
...Kuat bisnes yer sis... memang terbaik...

Artie Natasha Kata Pengguna
...Terbaeklah pemandu nih... good job team Artie Natasha...


...Petikan dari akhbar Harian Metro Mei 2015...


...Nanti saya repeat order... service awk sis puas hati...


...tudung Artie Natasha nih labuh sampai tutup dada...


...Hot sale minggu ini (tudung) 3 layer 3 warna...